Search found 233 matches

by AlexiaRevan
Sun Mar 19, 2017 9:04 am
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

haha it's just a saying..sort of :P Like her? I dont hate her..even though she was the lesbian romance . I just find her horribly cliché and she wasn't my type . I did do her romance of course.... But didn't hook me . I like Alien..Give me Alien! :lol: Vetra!!! Soon! :mrgreen: My main romance was Sa...
by AlexiaRevan
Sat Mar 18, 2017 3:01 pm
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

With the MEA CC it's relatively easy to make a good looking Ryder, just not a unique one. [img]snip[/img] Sara Ryder (will tweak her a bit more when games lands Tuesday) Improvements to the CC are being investigated, which means, don't hold your breath for radical changes. well one can hope...I'm g...
by AlexiaRevan
Sat Mar 18, 2017 2:59 pm
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

Hopefully it will be possible to make a blonde Ryder soon then. even if I cant ...it wont stop meh from enjoying and romancing the hell out of Vetra! ;) Sexy and wishing Pressly would just hurry up with the conversation? :lol: you crack me up! It sucks having to wait till Thursday :cry: By time I g...
by AlexiaRevan
Sat Mar 18, 2017 2:54 pm
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

LadyALy wrote:Okay - got the download for the trial and here my first attempt

Terry Ryder

[img]snip[/img]

[img]snip[/img]


dont hate me for pointing this..but..omg..she remind me of Traynor! :mrgreen:
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 4:51 pm
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

I guess my first choice is never blonde. Not that I have a thing against blondes. I have a thing for blonde..there I said it lol But I do love all colors . It really depand on what kind of character I wanna make . Sexy shepard..is sexy ! lol https://s29.postimg.org/69lummcmv/Mass_Effect_2013_08_15_...
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 3:37 pm
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

Now I'm wondering what to do. Should I tinker with the CC a bit to create my twin brother or should I leave bro Ryder's fate to the game? Decisions, decisions... That's up to preference . I left my bro ryder as default..because I wasnt sure I be able to make anything decent . But if I make a ryder ...
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 9:29 am
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

Yeah , I saw some good one..(even blonde with dark eyebrow..but shhhh! Don't judge lol) .. So good news , BW are taking feedback about the cc . How much they add and change..is up to guess . But it's a good beginning . I'm afraid though that I'm having ALOT of lag . The Nomade : I can't say if it is...
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 1:04 am
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

Yeah the asian look damn Good !

well I did see some peoples go for the Blonde look...

But...Urgh..I dont get why the eyebrow color doesn't change with the hair color .

and if we cant change it..at least let me get ride of it! I go Asari commando with no eyebrow ! watch me arch them away! :lol:
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 12:57 am
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

I forgot ! Yeah I kept her original name . Since you know....the npc recognize you lol When I get tired of it....I change it . In the futur... I saw someone tweet to BW that the place where you put names , is limited to 9 letters . And they said they look into it . Also...on pc ....You have to Hold ...
by AlexiaRevan
Fri Mar 17, 2017 12:49 am
Forum: Mass Effect: Andromeda
Topic: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)
Replies: 23
Views: 3862

Re: MEA Chit Chat (SPoilers INSIDE! BEWARE!)

Thanx ! Although I'm not happy with how she look :lol: but thats not new...I'm always unhappy lol you shouldve seen how much I wasted time in DAI cc and I hated that game..until I got a decent Quizzie . That dad look familiar..because it's Geralt of the witcher 3 shaved! ;) ;) ;) Just kidding! lol H...

Go to advanced search